فال

نپتون رتروگراد 2024: در اینجا نحوه تأثیر این رویداد طالع بینی بر این 4 علامت زودیاک آمده است

نپتون رتروگراد 2024: در اینجا نحوه تأثیر این رویداد طالع بینی بر این 4 علامت زودیاک آمده است

12 ژوئیه، 2024 ژوئیه 12: 2024 Il /p>

نپتون رتروگراد از 2 ژوئیه تا 7 دسامبر رخ می دهد و در این دوره در علامت اصلی خود، علامت آب ماهی، می ماند.

یک سیاره واپسگرا چیست؟

یک سیاره است رتروگراد، به نظر می رسد که در آسمان از جایی که روی زمین می بینیم به سمت عقب حرکت می کند. اما ظاهرش اینطور است، نه حرکتش. مثل زمانی است که شما در حال رانندگی هستید و ماشینی که در کنار شماست به نظر می رسد با عبور از آن به عقب برمی گردد. اگرچه این فقط یک ترفند چشم است، اما این ظاهر عقب‌افتاده اغلب منعکس‌کننده آن چیزی است که ما در دوران رتروگراد تجربه می‌کنیم. آنها نماد زمانی برای اندیشیدن به گذشته، نگاه به درون و یادآوری چیزها هستند. گاهی اوقات، آنها همچنین منجر به تاخیر یا شکست می شوند.

A representative image of the planet Neptune.
تصویر نماینده سیاره نپتون.

همچنین بخوانید رتروگراد چیست؟ پسرفت های سیاره ای چگونه بر زندگی ما تأثیر خواهند گذاشت؟

بازگشت نپتون از 2 ژوئیه تا 7 دسامبر 2024 رخ می دهد و در علامت خانه خود، علامت آب ماهی، در این دوره. بیایید به تأثیر آن بر این چهار علامت زودیاک بپردازیم.

نپتون رتروگراد 2024 چگونه بر این علائم زودیاک تأثیر می گذارد؟

جوزا

جمینی‌ها به عنوان پروانه‌های اجتماعی، معمولاً در عشق و دوستی سرآمد هستند، اما ممکن است لازم باشد در حرفه خود استراتژیک‌تر باشند. زندگی می کند. مهم است که برای درک اهداف حرفه ای خود زمان بگذارید و در هر گونه سردرگمی پیمایش کنید.

باکره

باکره های کمال گرا باید به خاطر داشته باشند که عشق “کامل” وجود ندارد. ممکن است روابط عاشقانه به دلیل واقعیت های خشن در رابطه شما چالش برانگیز باشد، اما حل این مسائل می تواند پیوند شما را تقویت کند.

کمان

که به عنوان کاشف شناخته می‌شوند، نشانه‌های کمان از نظر احساسی نیز بصیرت دارند. رتروگراد نپتون زمان خوبی برای تمرکز بر رفاه عاطفی و جستجوی یک ارتباط معنوی برای ثابت ماندن است.

ماهی‌ها

ماهی‌ها، رویاپردازان و همدلان زودیاک، ممکن است آن را به ویژه در دوران قهقرایی نپتون سخت ببینند. پرداختن به آسیب‌ها و زخم‌های گذشته برای مقابله بهتر با چالش‌های کنونی مهم است.

برای خواندن فال، علامت خورشید را انتخاب کنید

< /div>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا